tisdag 31 januari 2012

Idag gillar jag...om än något motvilligt...


......produkten Neulash.
Jag har på några veckor fått flera millimeter längre ögonfransar.

Dyrt? - Ja.
Fungerar? - Ja faktiskt.

När käraste syster rekommenderade det visste jag i alla fall att det inte var rent hokus pokus

Så efter lite Neulash varje kväll i några veckor kan jag nu flirta ännu gladare med vårens alla solstrålar!

Banalt - eller hur?

Att känna sig vackrare, även om det bara är några millimeters skillnad, gör skillnad. På humöret om inte annat.

Så *blink*, *blink* på er, denna glada tisdagsmorgon!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Vill ha! Nu! Genast! Mina fransar är mörka, men kortast av alla!

/M

Unknown sa...

Men mamma mia, dyrt var ju bara förnamnet!

Anonym sa...

Jag vill oxå ha men vågar inte äns kolla priset.... :S